aamandas.webblogg.se

beneath your beautiful

Publicerad 2013-02-21 20:48:45 i

Nu är sista sprutan tagen, så skönt att det är klart! Detta firade jag och mamma med lite fika, semla och caffe latte stod på menyn. Orkar inte lägga upp bilder på det jag handlade igår, gör det någon annan dag.

Mysdag i Göteborg

Publicerad 2013-02-20 23:34:00 i

Dagen har spenderats med Sara i Göteborg, så mysigt! Vi har gått runt och strosat i lite affärer, ätit god mat och bara pratat om allt möjligt, toppendag med andra ord. Nu ligger jag i sängen och ska snart sova, måste ställa klockan imorgon igen då jag ska upp och ta en spruta på vårdcentralen. Jag hatar verkligen sprutor och sjukhus och allt sånt, men det är bara att köra! Bilder på vad som kom med hem får ni imorgon, nattie!

Vår sista dans

Publicerad 2013-02-08 22:04:06 i

Sjukt jobbig dag i skolan idag, borde inte vara okej att gå till tjugo i fyra en fredag.
När jag kom hem var jag helt slut efter en riktigt jobbig skolvecka, väntade på att Bea skulle komma, men när hon väl kom låg jag och sov. Hon stod utanför och ringde på en stund, men vaknade ej av det, hon lyckades iallafall väcka mig tillslut Hahahah! Nu sitter vi bara i soffan med alla gottigheter och tittar på film, riktigt slapp kväll, men det är mysigt!

bikini

Publicerad 2013-02-07 19:52:58 i Allmänt,

Vet inte om jag tycker att dessa är fina eller inte, problemet är nog att de påminner lite för mycket om underkläder! Inte riktigt bestämt mig om vad jag tycker än.
H&M har ju alltid snygga bikinis enligt mig, här är några av många fina! Turkos och rosa är riktigt snyggt på bikini, men även lite beige aktiga!
Denna är ju bara sjukt snygg!!
 

Måste skriva om dem sista orden

Publicerad 2013-02-03 22:29:18 i

Dagen startades med ett jobbigt pass på gymmet tillsammans med Viccan, fick dock världens skoskav på vägen ner så det blev ingen löpning idag då jag knappt kunde gå i skorna. Vid tre tiden gick jag ner till farfar och Kerstin där det bjöds på riktigt god mat och efterrätt till det, stannade kvar ett tag och pratade lite innan jag drog mig mot Bea! Nu ligger jag iallafall i sängen och har precis skrivit klart mitt cv, känns väldigt bra!! Kanske ska läsa igenom no:n innan jag lägger mig, eller?!? Jag får överlägga detta!!
Lite kvällssnacks sitter aldrig fel.

Justin Bieber

Publicerad 2013-02-03 13:29:59 i

Inte bloggat på år och dagar, menmen! Ska försöka bättra mig.

I förrgår var det den bästa dagen i hela mitt liv!! Jag har nog aldrig varit så glad, låg på golvet i skolan och skrek och skratta och grina(kanske tar i lite väl hahha, men inprincip). Jag fick biljetter till JUSTIN BIEBER!! De e helt sjuuukt. Jag och mina vänner har kämpat så sjukt mycket för att få biljetter till honom och nu har vi det. Kan inte fatta detta och det bästa av allt är att det är vip biljetter, kan det bli bättre?!?! Vi ska äntligen få se våran babe live, hahah en bild på min och Lisas reaktion när Viccan ringde och sa att vi hade biljetter.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela